duminică, 8 mai 2011

Piept de pui cu mozarela si sos de tomate

Azi la pranz am decis sa pregatesc o reteta foarte gustoasa care provine de pe undeva din sudul Italiei(in cazul de fata cu ajustarile de rigoare). Stiu ca pieptul e carnea cea mai "plictisitoare" din intregul animal:) dar gatit in acest fel este fraged si delicat.
Am folosit o jumatate de piept de pui, 1 ou, jumatate de dovlecel verde, niste faina si pesmet, putin sos de tomate de casa, unt si o bucata de mozzarella proaspata.

In prima faza am condimentat puiul cu sare si piper (keep it simple)...dupa care l-am tavalit prin faina, ou si pesmet pana ce a aratat cam asa:
L-am pus apoi intr-o tigaie cu unt pana ce s-a rumenit pe toate partile (nu prea mult, doar cat sa prinda putina culoare) si l-am dat la cuptor(180 grade C) timp de aproximativ 10 minute (aici depinde de marimea pieptului). In cele 10 minute am taiat rondele dovlecelul si l-am prajit la foc moderat cu putin ulei.
Am scos pieptul de pui din cuptor, l-am taiat felii cam de un deget de groase si am adaugat deasupra un strat de sos de tomate si cateva felii de mozzarella proaspata.
Pentru finalizare am mai lasat inca vreo 2 minute in cuptor pana ce s-a topit si branza. Rezultatul a fost cam asa : Yummyy!
 Aaa...ca sa dau putin gust dovleacului am combinat o lingura suc de lamaie cu aceeasi cantitate de sos de soia si am obtinut un sos simplu si foarte aromat...il recomand cu incredere:)

3 comentarii:

  1. Chiar vrei sa ne faci in ciuda?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. chair trebuie sa incerc asta , arata prea bine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. da da merita incercat , nu ne spui daca te rugam frumos cum faci sosul de rosii pentru ca arata ft bine , stiu ca conteaza si calitatea rosiilor dar oricum...Andreea

    RăspundețiȘtergere