miercuri, 18 mai 2011

Legume rapide la cuptor

       
         Adica vinete, dovlecel si rosii:)...Inspirat fiind de ceea ce in Italia se numeste "melanzane alla parmigiana" dar in lipsa de parmezan:) m-am jucat putin cu cateva legume pe care le mai aveam si a iesit ceva simplu, aromat si interesant.
       Am taiat totul rondele cam de un deget de groase pe care le-am condimentat cu sare si piper apoi le-am prajit putin intr-o tigaie cu ulei aromat (busuioc si usturoi) doar cat sa se moaie si sa prinda culoare(cu exceptia rosilor). Le-am cladit apoi dupa cum se vede in imaginea de mai jos adaugand intre ele si ceva branza ce am mai prins la mana. Am dat totul la cuptor vreo 10 minute pana ce s-a topit si branza si am servit cu suc proaspat de lamaie deasupra. A fost delicios :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu