sâmbătă, 14 mai 2011

Ardei copti umpluti cu "ce-am mai gasit prin frigider"

         Azi am facut curatenie prin frigider asa ca a iesit, ca de obicei si ceva de mancare:)...reteta suna cam asa:

         Am folosit 4 ardei verzi de marime medie pe care i-am dat la cuptor intregi cateva minute (cam 15) pana ce s-au inmuiat. Intre timp, pentru umplutura am gasit ceva legume (dovlecel verde, morcovi, ceapa alba si ardei piscator) pe care le-am taiat marunt si le-am calit in unt. Toata compozitia am amestecat-o cu aprox 250 g de branza feta, un ou si marar tocat. Evident a urmat sarea si piperul negru iar apoi am umplut ardeii copti de jumatate si curatati in interior. Am mai dat inca 15 minute la cuptor pentru finalizare.


     
           Pentru sos am calit putina ceapa si usturoi cu niste rosii taiate cubulete, la care am mai adaugat si frunze de patrunjel. Simplu si surpinzator de gustos:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu