miercuri, 1 iunie 2011

Salata verde cu somon afumat si branza Nasal

  
        Vreau doar sa spun cateva cuvinte despre branza Nasal de la Napolact care dupa parerea mea este una dintre cele mai bune de la noi din tara. Ea se matureaza in grota naturala de la Taga judetul Cluj care este unica in lume datorita microclimatului special si existentei unei bacterii care actioneaza la suprafata branzei si o transforma intr-una de genul celor frantuzesti (Camembert, Brie). Evident ca toate branzeturile de calitate are un miros foarte intepator dar o consistenta moale si cremoasa in interior si un gust extraordinar. Eu am decis sa o folosesc intr-o salata simpla care s-a dovedit a fi una foarte delicioasa:)
        Pentru doua portii am folosit o capatana de salata verde, 150 g de somon afumat, 150 g de branza Nasal si niste samburi de dovleac. Dressingul l-am facut foarte light din 6 linguri de ulei de masline, 2 linguri suc de lamaie, o lingurita mustar, sare si piper.
         Pentru marca "Branza Nasal" Romania a cerut Uniunii Europene protectia, alaturi de alte produse traditionale precum carnatii de Plescoi, painea ardeleneasca cu coaja batuta, magiunul de Topoloveni si laptele Cedra de Apuseni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu