vineri, 3 iunie 2011

Muschi file de porc in crusta de parmezan si ierburi

          Pentru ca mi-a mai crescut putin busuiocul de prin ghivecele din balcon si eu aveam o pofta nebuna pentru o bucata de carne de porc:) am scos-o cumva la capat si a iesit ceva de genu :
          Am folosit cam jumate de file de porc (undeva pe la 250g) pe care l-am gatit intreg intr-o crusta de parmesan si ierburi. Intr-o tigaie am pus o lingura de ulei si am prajit muschiul timp de cateva secunde pe fiecare parte la temperatura foarte mare incat sa prinda culoare, dupa care am tras de pe foc si l-am uns cu mustar frantuzesc. Intre timp am aruncat intr-un blender cateva frunze de busuioc si cateva de patrunjel, o lingura de pesmet, o mana de parmesan ras, sare, piper si le-am maruntit bine. Compozitia astfel obtinuta a mers perfect pentru crusta muschiuletului.
          Dupa toate astea carnea mai trebuie sa stea la cuptor (180 grade C) timp de inca aproximativ 7-8 minute in functie de grosimea acesteia. Cand e gata se mai lasa la odihnit vreo 5 minute inainte de a servi ca sa putem profita de toate sucurile din interior care sunt atat de gustoase. Muschiul trebuie sa fie fraged, delicat si de o culoare usor rozalie, nicidecum uscat in interior.
          Prin frigider am mai gasit si niste ciuperci pe care le-am pus la cuptor mai devreme iar la final am facut doar un sos simplu din smantana lichida (pentru gatit) si usturoi.

           Buuuun, bun de tot!

Un comentariu: