marți, 7 iunie 2011

French toast cu sos de capsuni


          Mai pe romaneste paine in ou :). Stiu ca este o reteta banala si multi dintre noi am gatit macar odata asa ceva insa cei mai multi cred eu in modul incorect. Majoritatea retetelor pe care le-am gasit sunt foarte simple si implica doar o tigaie cu mult ulei in care se prajeste painea inmuiata in ou. Azi am incercat o reteta la fel de simpla insa am folosit tehnici diferite de a gati si a iesit ceva cu totul diferit dar foarte gustos.
           Am folosit 2 oua pe care le-am batut cu o jumate de cana de lapte, ceva scortisoara si un praf de vanilie. In aceasta compozitie am inmuiat bine cateva felii de paine pe care le-am prajit apoi pe fiecare parte intr-o tigaie cu putin unt doar cat sa prinda o culoare galbuie. Le-am mai dat si 10 minute la cuptor (180 grade C) iar rezultatul a fost o paine crocanta pe exterior dar moale si delicata in interior...foarte bun! Ca tot e sezonul capsunilor am ales acest sos care se potriveste de minune...el este si foarte simplu de realizat, e nevoie doar de un blender si vreo 2 linguri de zahar. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu