miercuri, 8 iunie 2011

Supa de rosii

          Supa de rosii este foarte bine cunoscuta in toata lumea si se gaseste in nenumarate variante. Mai jos am ales reteta mea preferata, care este una foarte simpla dar totodata gutoasa si aromata. Dupa cum se stie rosiile, usturoiul si busuiocul sunt cei mai buni prieteni in cazul acesta asa ca am decis sa plec de la baza acestor 3 ingrediente extraordinare. Astfel am folosit urmatoarele:
  - 500 g rosii proaspete, cat mai coapte posibil
  - o ceapa de marime medie
  - 200 ml supa de legume
  - 50 g telina
  - 3 catei de usturoi
  - cateva frunze de busuioc
  - doua linguri de unt
           Am taiat ceapa, usturoiul si telina cuburi de marime medie si le-am calit in cele doua linguri de unt doar cat sa elibereze aroma iar apoi am adaugat peste rosiile taiate in bucati (nu conteaza cat de mari) si supa de legume. Dupa ce a inceput sa fiarba am lasat la foc mic inca o jumatate de ora iar apoi am dat totul prin blender pana ce am obtinut o crema fina. In pasul acesta se poate adauga optional smantana lichida pentru o consistenta mai cremoasa. Tot aici mie imi place sa adaug niste frunze de busuioc taiate marunt, el da o aroma incredibila supei. E o reteta foarte simpla care se potriveste sezonului, rosiile fiind de un gust foarte bun in aceasta perioada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu