luni, 4 iulie 2011

Fusion carbonara

          Azi am incercat un fel de fusion intre doua dintre bucatariile mele preferate, una fiind foarte cunoscuta, cealalta mai putin dar foarte promitatoare :) Rezultatul a fost unul bun, pentru mine as putea spune chiar mai bun decat originalul :)
          E o reteta clasica de spagetti carbonara in care am schimbat pancetta italieneasca cu niste carnat afumat de casa autentic romanesc. Am folosit 100 g paste Barilla, 100 g carnat, un catel de usturoi, o lingura de unt, un ou, doua linguri de smantana lichida pentru gatit, sare, piper si bineinteles parmesan dupa gust.
         Pastele le-am fiert cu 2 minute mai putin decat indicatiile de pe ambalaj deoarece imi plac mai al dente putin. Apa e bine sa fie multa, sarata si fara ulei inauntru (acesta fiind doar un mit), eventual putina zeama de lamaie ajuta. Intre timp am prajit cateva minute carnatul intr-o tigaie incinsa cu unt, am adaugat si usturoiul iar la final pastele fierte. Am tras apoi de pe foc si am adaugat oul batut cu putina sare si piper si smantana amestecand continuu cateva secunde. Parmesan din belsug deasupra, niste frunze proaspete de busuioc si gata au fost :)    
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu