luni, 7 mai 2012

Nuca de cocos cu lime si ghimbir / capsuni cu piper negru si otet balsamic / banane, kiwi si crumble de biscuiti

        Dupa cum am promis revin si cu desertul care s-a nascut dintr-un brainstorming de idei pe care eu si prietenul meu Alex l-am tinut dupa ce am devorat deliciosul curry de sambata. Cum aveam resturi o nuca de cocos intreaga cu care nu stiam ce sa facem plus inca ceva fructe prin frigider am stat un pic pe ganduri apoi am trecut la treaba. Ce a iesit a fost un desert mai diferit, foarte fresh si foarte delicios cu un iz asiatic si o prezentare pe masura:)
        Dar hai sa vedem si reteta :
        - miezul de la o nuca de cocos
        - 200 g de capsuni
        - 1 cm de ghimbir
        - o lime
        - o portocala
        - un kiwi
        - o banana 
        - o lingura miere
        - o lingura de otet balsamic
        - o lingura de zahar
        - un varf de cutit de piper negru
        - 4-5 biscuiti de ciocolata ( gen Biskrem) 










     







          Am inceput prin a scoate miezul de nuca de cocos din coaja, lucru nu prea usor, tinand cont ca am vrut sa ramana fructul crud...dar pana la urma i-am dat de capat:). Acesta l-am dat apoi prin razatoare si apoi l-am pus la macerat (la frigider timp de aproximatic o jumatate de ora) impreuna cu mierea, ghimbirul razuit si el, plus coaja si sucul de la jumate de portocala si lime. Capsunile le-am taiat in cuburi mici iar apoi au stat si ele la macerat cu zaharul, otetul balsamic si piperul negru. Pana atunci am taiat restul de fructe in diferite forme si marimi, apoi am asezat totul in straturi in coaja de nuca de cocos, iar la final am zdrobit si niste biscuiti deasupra.
       La final ne-am gandit...un desert reusit, foarte delicios, sanatos, intr-o forma cat mai aproape de cea naturala, fara grasimi sau prea mult zahar...excelent pentru o zi de vara. Merita incercat!

Un comentariu: